Aquest estiu hem tingut la sort de poder gaudir a Barcelona d’un dels millors festivals de disseny al DHUB, aprofitant aquesta oportunitat he visitat l’exposició diverses vegades i en ella he trobat objectes molt originals que han cridat la meva atenció.

Avui parlaré de ­Lascala d’Eduardo del Fraile, el qual ha estat guanyador d’un Pentaward Platinum amb aquest disseny. Es tracta d’una ampolla de vi dissenyada íntegrament per la casa de vins Lascala, i com podem observar aquesta ampolla ens recorda a l’estil flamenc però amb matisos xinesos.

lascala

Per a mi el disseny de les ampolles és molt important i és un aspecte en el que poso molta atenció a l’hora de triar-ne una i és per aquest motiu que des de fa uns anys en col·lecciono.

En aquest cas el que més em va cridar l’atenció va ser el paper estampat que la cobreix, ja que normalment quan comprem un vi al mercat el trobem sense embolcall o protegit per una capsa de cartró o fusta.

Un altre aspecte a destacar és el color, és un disseny realitzat en blanc i negre amb notes de vermell. Aquesta senzillesa cromàtica aporta elegància al producte i el fa més atractiu, no carrega la vista amb multitud de colors que no et deixen gaudir del disseny, sino que et fa apreciar la naturalitat i la puresa de les siluetes.

Quan vaig veure aquest disseny tan original vaig pensar que seria un regal perfecte que sens dubte alegraria la vista d’aquell que el rebés així com va cridar la meva atenció al veure’l, cosa que va fer que investigues en el tema.

Referències:

http://fadfest.cat/?CAT/guanyadors/Imatges/Ficha/973/Lascala

http://graffica.info/eduardo-del-fraile-recibe-un-pentaward-platinum-por-los-vinos-lascala/

Lascala (1)

Considero que aquest blog serà una bona oportunitat per parlar sobre el disseny dels productes que em criden la atenció i m’apassionen i em farà aprendre més sobre i d’ells. És per això que continuaré escrivint sobre objectes d’exposicions a les quals he acudit, de llibres que he llegit i dels objectes que captin la meva atenció.

Deixa un comentari

