Els dissenys dels que parlaré en aquesta entrada són uns envasos de suc molt originals dissenyats per Yunyeen Yong. Els vaig veure en una web de disseny gràfic i em van cridar tant l’atenció que de seguida vaig visitar la web de l’autora, on vaig poder veure molts altres dissenys originals i divertits.

Imagen

El que més m’agrada d’aquests envasos de suc són els seus colors vius. Considero que qualsevol nen estaria encantat de beure’s el suc contingut en aquests envasos. Un altre aspecte a destacar d’aquests brics és la seva geometria, ja que no és la convencional.

L’autora a la seva web explica que es va decantar pel el disseny destinat als nens perquè el trobava més fàcil i més del seu estil.

En la meva opinió, els dissenys per a nens són els més divertits, i treballar en aquest àmbit et permet jugar molt amb els colors i les formes bàsiques. Utilitzant la simplicitat i la creativitat es poden obtenir resultats molt bons sense necessitat d’haver invertit un gran esforç.

A mi personalment m’atrauen més els dissenys colorits i divertits, aquells que et dibuixen un somriure a la cara quan els veus, potser perquè et fan treure el nen que portes a dins.

Si us agrada, igual que a mi, aquest tipus de disseny podeu mirar la web d’aquesta original dissenyadora i també la web on vaig trobar per primer cop aquests brics de suc, allà podeu trobar packaging alimentari divertit i creatiu.

Web de Yunyeen Yong: http://www.yunyeen.com/search/label/Package%20Designs

Web de packaging: http://www.lacaja.cl/blog/category/packaging/page/2/

Imagen

Imagen

Com a conclusió considero que els dissenys infantils són molt importants, ja que no només els nens en gaudeixen. Però el motiu principal de dissenyar per a un públic infantil ha de ser estimular els nens en la creativitat i ajudar a que el seu dia a dia estigui ple de colors i de sensacions gràcies al disseny gràfic dels productes que utilitzen i consumeixen.

Anuncis

Deixa un comentari

